|
Korzystanie z serwisu |
 |
|
 |
Warunki które musi spełnić klient aby nabyć produkty w sklepie internetowym
Argo
Klientem i jednocześnie nabywcą w sklepie internetowym firmy Argo może
zostać każda osoba która ma ukończone 18 lat. Osoby w wieku poniżej 18 lat mogą
dokonywać zakupów w sklepie internetowym za pośrednictwem rodziców lub
opiekunów. Zasady zamawiania produktów w sklepie
internetowym Argo.
- Zamówienia można składać poprzez sklep internetowy znajdujący się po adresem
argosystem.pl, jak również e-mailem na adres argouw1@wp.pl .
- Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu
stacjonarnego - po odebraniu i zarejestrowaniu zamówienia sprzedawca potwierdzi
je telefonicznie. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 48 godzin,
nie będą realizowane.
- Klienci posiadający skrzynkę e-mail są informowani o statusie zamówienia
pocztą elektroniczną lub w innych przypadkach telefonicznie.
- W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o zaistniałej
sytuacji i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
- Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (faktura VAT)
Regulamin
płatności.
- Na stronie internetowej podajemy ceny brutto produktów.
- Do cen towarów doliczamy koszty przesyłki według taryf Poczty Polskiej,
oraz firmy kurierskiej.
- Należność za zamówiony towar pobierana jest przez osobę dostarczającą
przesyłkę lub może zostać wpłacona na nasze konto
bankowe.
- Należność za zamówienie internetowe należy uregulować przelewem na konto
P.H.U. ARGO Dworcowa 1 84-100 Swarzewo : BRE Bank S.A. nr r-ku: 06114020040000370254287255
- Po dokonaniu wpłaty należy przesłać faksem potwierdzenie wpłaty (kopii
polecenia przelewu lub blankietu pocztowego) na numer faksu 058 673 09 81 z
dopiskiem "zamówienie w sklepie internetowym".
- Zamówienie zostaje skierowane do realizacji w momencie pojawienia się wpłaty
na koncie i otrzymania faksem potwierdzenia wpłaty na konto firmy Argo.
Regulamin dostaw
produktów zamówionych.
- Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi telefonicznie termin
dostawy.
- Jeżeli zamówienie zostało potwierdzone do godz. 15, to przesyłka zostanie
dostarczona w terminie od 48 godzin do siedmiu dni obejmujących dni robocze.
Obowiązek odbiorcy
W momencie dostawy klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki :
- czy opakowanie jest nie uszkodzone, zawartości
- czy w przesyłce jest wszystko to co na fakturze, zgodności przesyłki z
zamówieniem
- czy jest to co było zamawiane.
W przypadku jakichkolwiek
niezgodności lub uszkodzeń klient musi umieścić stosowną adnotację na liście
przewozowym. Obowiązkiem osoby dostarczającej jest umożliwienie odbiorcy
sprawdzenia przesyłki. Warunki jakie musi spełnić
klient aby dokonać zakupów .
Warunkiem dokonywania zamówień w Sklepie jest wypełnienie formularza
rejestracyjnego, wraz z zaakceptowaniem zawartych w formularzu warunków. Każde
kolejne wejście do Sklepu, z zachowaniem przysługujących Klientowi praw do
składania zamówień wymaga podania loginu i hasła Klienta, zgodnie z formularzem
rejestracyjnym. Poprzez zarejestrowanie lub zalogowanie się do Sklepu Klient
wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu
rejestracyjnym. Zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
ochronie danych osobowych, dane osobowe Zamawiającego zostają wprowadzone do
bazy danych Argo. Zamawiający wyraża zgodę na wykorzystanie swoich danych
osobowych przez Argo w celach promocyjno-marketingowych. Zgodnie z ustawą o
ochronie danych osobowych Klienci Sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do
ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.
I. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ ORAZ FORMY POTWIERDZEŃ.
- Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia Klienta jest prawidłowe
wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia i przesłanie go do
Obsługującego.
- W przypadku wystąpienia niejasności dotyczących przesłanych formularzy
Obsługujący zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji lub zmiany warunków
zamówienia. O zaistnieniu takiej sytuacji Obsługujący zobowiązuje się
niezwłocznie powiadomić Klienta.
- Klient zobowiązany jest do podania numeru telefonu kontaktowego oraz adresu
e-mail, pod którymi możliwe będzie potwierdzenie zamówienia.
- Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą rozpatrywane.
- Zamówienia można składać 7dni w tygodniu 24 godziny na dobę przez cały rok.
Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty oraz
w niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po
dniu złożenia zamówienia.
- Po zweryfikowaniu formularza zamówienia Obsługujący wysyła do Klienta list
e-mail zawierający specyfikację zamówienia. Po zapoznaniu się z nim Klient jest
zobowiązany dokonać wstępnego potwierdzenia zamówienia poprzez odesłanie
otrzymanego listu e-mail.
- O dokonanie ostatecznego potwierdzenia złożonego zamówienia Obsługujący
zwraca się do Klienta telefonicznie lub poprzez przesłanie listu e-mail w
terminie 24 godzin od chwili otrzymania wstępnego potwierdzenia zamówienia.
Dokonanie ostatecznego potwierdzenia złożonego zamówienia jest równoznaczne z
zawarciem umowy Sprzedaży.
- W przypadku, gdy skontaktowanie się z Klientem w terminie określonym w
punkcie 7 powyżej, okaże się - z przyczyn leżących po stronie Klienta -
niemożliwe, termin potwierdzenia zamówienia zostaje przedłużony do 48 godzin.
- Jeżeli, pomimo dochowania wszelkich określonych powyżej formalności,
uzyskanie potwierdzenia złożenia określonego zamówienia okaże się niemożliwe,
złożone zamówienie zostanie anulowane.
- Zamówienia potwierdzonego nie można anulować.
II. DOSTAWA I FORMY PŁATNOŚCI
- Zamówione Produkty są dostarczane do Klienta poprzez przedstawiciela firmy
Argo, przedstawiciela firmy spedycyjnej lub za pośrednictwem Poczty Polskiej
S.A.
- Zamówione Produkty są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.
Rozliczenie transakcji może nastąpić w następujący sposób:
- gotówką przy odbiorze produktu,
- przelewem bankowym,
- Formalności związane z realizacją zamówienia są dokonywane w miejscu odbioru
zamówionego Produktu, a osobą upoważnioną do ich dokonywania jest przedstawiciel
firmy Argo, pracownik
firmy spedycyjnej lub pracownik Poczty Polskiej S.A.
- W przypadku, gdy wybraną przez Klienta formą płatności jest gotówka,
pieniądze za zakupiony Produkt, po uprzednim pokwitowaniu jego odbioru, należy
przekazać upoważnionemu pracownikowi firmy spedycyjnej lub pracownikowi Poczty
Polskiej lub przedstawicielowi firmy Argo.
- Dokładny termin dostawy będzie ustalany bezpośrednio z
Klientem.
- W przypadku większych zamówień Obsługujący zastrzega sobie prawo do
realizacji ich w osobnych partiach.
- Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem
zamówienia. Wszelkie zmiany dotyczące sposobu dostawy wymagają pisemnego
zgłoszenia do biura Obsługującego oraz potwierdzenia przez Obsługującego.
- W przypadku zamówień składających się z kilku Produktów, a mających zostać
dostarczonych jedną przesyłką, termin realizacji będzie uzależniony od terminu
skompletowania przez Obsługującego ostatniego elementu danego zamówienia.
III. GWARANCJA. RĘKOJMIA. ZWROTY
TOWARÓW. ODSTĄPIENIE OD UMOWY.
- Zakupione i dostarczone Produkty są objęte gwarancją producenta. W przypadku
ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z Obsługującym lub bezpośrednio
z odpowiednim serwisem. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest karta
gwarancyjna, którą Klient otrzymuje po odbiorze Produktu. Postępowanie
gwarancyjne zgodne jest z warunkami udzielonej gwarancji.
- Obsługujący uwzględnia reklamacje z tytułu rękojmi wyłącznie w uzasadnionych
przypadkach, przy czym Klient ponosi koszty dostawy Produktu. Reklamacje
dotyczące różnicy w wyglądzie Produktów zamówionych z otrzymanymi, które
wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią
podstawy do zwrotu Produktu.
- Po dokonaniu płatności Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w
obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej lub pracownika Poczty Polskiej.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałe podczas
transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru przesyłki w obecności
przedstawiciela firmy spedycyjnej lub pracownika Poczty Polskiej. Warunkiem
przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z przedstawicielem firmy
spedycyjnej lub pracownikiem Poczty Polskiej protokołu reklamacyjnego.
- Reklamacje składane są zgodnie z kartą gwarancyjną. W przypadku braku
wskazania innego miejsca, należy je składać w siedzibie Obsługującego
- Klient jest zobowiązany do dostarczenia Produktu do właściwego serwisu
gwarancyjnego/punktu sprzedaży.
- Klient może - zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie
niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez
produkt niebezpieczny - odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyn
składając Obsługującemu stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu
dni od dnia wydania Klientowi Produktu, a gdy Umowa dotyczy świadczenia usług w
terminie dziesięciu dni od zawarcia Umowy.
- Prawo odstąpienia, o którym mowa w ust. 7 nie przysługuje Klientowi w
wypadkach:
- świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Klienta, przed upływem terminu, o
którym mowa w ust. 7;
- dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach
programów komputerowych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego
opakowania;
- umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie
od ruchu cen na rynku finansowym;
- świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego
zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub
których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
|
 |
|
|
|